Pulls перевірено
10.10.2011

Pulls перевірено

Пришвидшений пульс свідчить, що кров у ваших жилах зарухалася швидше. Пальне Pulls від «ОККО» так само додає динаміки автомобільному двигунові. Людині, щоб виміряти частоту свого пульсу, достатньо секундоміра. Аби перевірити вплив Pulls-ів на автомобільний «організм», необхідно проводити спеціальні випробування. Результати таких тестів наочно доводять: покращені експлуатаційні властивості цього пального – не абстракція, їх можна виразити у конкретних фізичних величинах.

Улітку київський Інститут споживчих експертиз провів низку порівняльних досліджень, метою яких було визначити, як змінюються енергетичні показники та паливна економічність двигуна у залежності від марки пального та його складу. Випробування проводилися на динамометричному стенді Dynapack спортивної автомобільної команди Ascania Racing Team.

Першим на випробувальний стенд завели автомобіль Scoda Octavia Tour (об’єм паливного баку – 55 літрів, витрати пального за паспортом – 6,6 л на 100 км у міському циклі, 4,2 л – у заміському, 5 л – у змішаному). У його двигун почергово заливали три зразки дизельного пального: 1) ДП українського виробництва, що відповідає нормативам ДСТУ 3868-99; 2) ДП ЄВРО від «ОККО», яке відповідає новим національним стандартам ДСТУ4840:2007); 3) брендований продукт від «ОККО» Pulls Diesel, який так само відповідає нормам нових українських стандартів, а також стандартів Євросоюзу – EN 590:2004 і Euro 5. Усі зразки пального були піддані однаковим навантаженням на стенді, як у режимі стабільного руху, так і в режимі максимального крутного моменту.

Висновки з експерименту такі: порівняно зі звичним дизпаливом українського виробництва, Pulls Diesel на 2,86%, а ДП ЄВРО на 1,94% економніші у споживанні. Бо, наприклад, на 100 л Pulls Diesel тестована Scoda проїде на 52 км більше, а на ДП Євро на 35 км більше, ніж на такій самій кількості вітчизняного «дизеля».

За схожим алгоритмом перевірили й 95-й бензин. Однак заливали його уже в двигун машини Toyota Corolla. Технічні параметри цього авто дещо відрізнялися від попереднього. Об’єм паливного баку був таким самим – 55 л, але паспортний розхід пального у «японки» передбачений помітно більший: 8,9 л на 100 км – у міському циклі, 5,8 л – у заміському, 6,9 л – у змішаному. Під час цього випробування зіставляли два різновиди бензинів – Pulls 95 з удосконаленою формулою (з додаванням модифікатора тертя) і А-95, виготовлений згідно з вимогами українського стандарту 2001 р. (ДСТУ 4063:2001). Так от, перший зразок показав економію пального у 3,6%, порівняно з другим. Зокрема, як було доведено під час випробувань, на 100 літрах Pulls 95 автомобілю вдається проїхати на 53 км більше, ніж на 100 л українського А-95, виготовленого згідно зі старим ДСТУ.

Окрім Pulls-ів, Інститут споживчих експертиз протестував на стенді Ascania Racing Team і два різновиди 92-го бензину – звичайний А-92 та А-92 (покращений) від АЗК «ОККО». Останній виготовлений на базі якісного імпортного пального (Мозирського або Мажейкяйського НПЗ) з додавання мийних та захисних компонентів. Обидва зразки заливали в автомобіль Seat Ibiza, з такими технічними характеристиками: об’єм паливного баку – 45 л, витрати пального на 100 км шляху у міському циклі – 10,9 л, у заміському – 5,9 л, у змішаному – 7,9 л. Дослід наочно довів перевагу покращеного 92-го бензину. На 100 л цього пального авто здатне пороїхати на 37 км більше, ніж на звичайному А-92.

Детальніші результати усіх досліджень можна переглянути у таблицях. Але висновок з усіх випливає один: це – працює. Навіть хороший бензин чи дизпальне можна поліпшити за допомогою спеціальних додатків, витиснувши з пального максимальний ККД і зробивши його використання максимально вигідними для водіїв. «Економія пального стає можливою завдяки високим стандартам якості виробництва цього продукту, мийним та антиокислювальним властивостям компонентів, що входять до його складу, – пояснює переваги того ж таки Pulls 95 директор Інституту споживчих експертиз Юрій Чорнобривець, – а також мінімальному вмістові шкідливих речовин (сірки, бензолу, ароматичних вуглеводнів, органічних кисневмісних сполук)». Якщо говорити про Pulls Diesel, то тут грає роль ще й підвищене цетанове число. Власне, сукупність цих переваг і забезпечує автомобілям, які заправляються пальним від «ОККО», довший пробіг, більшу потужність двигуна, а в кінцевому підсумку – заощадження грошей їхнім власникам.

Результати випробувань для дизпального

Параметр/вид пального
 Звичайне ДПДП ЄВРОPulls Diesel
 Питома витрата пального, л/100 км 5,665,55
5,50
 Відстань, подолана на 100 л пального, км 1766 1801 1818

Результати випробувань для А-95

Параметр/вид пального
 Звичайний А-95Pulls 95
 Питома витрата пального, л/100 км 7,006,75
 Відстань, подолана на 100 л пального, км 1428 1481

Результати випробувань для А-92

Параметр/вид пального
 Звичайний А-92Покращений А-92
 Питома витрата пального, л/100 км 7,37,1
 Відстань, подолана на 100 л пального, км 1370 1407

 

Поділитись