Ростуть, як на дріжджах: продажі свіжоспеченого хліба на АЗК ОККО збільшилися в 10 разів
03.07.2019

Ростуть, як на дріжджах: продажі свіжоспеченого хліба на АЗК ОККО збільшилися в 10 разів

Станом на липень поточного року уже понад 120 автозаправних комплексів мережі ОККО в усіх регіонах України пропонують клієнтам свіжоспечений хліб. У другій половині 2016 року, коли проект стартував, їх було тільки 10. З того часу обсяги реалізації хліба власної випічки зросли майже в 10 разів і на середину 2019 року перевищують 40 тисяч виробів на місяць. У мережі очікують, що вже до кінця року випечуть свою мільйонну хлібину.

«Це дуже зручно, коли людина, по дорозі з роботи додому, прямуючи на пікнік чи готуючись приймати гостей, може на ОККО залагодити багато справ одразу  й автомобіль заправити, й кавою збадьоритися, й купити ще теплу, щойно вийняту з печі хлібину, витративши при цьому мінімум часу, — пояснює віце-президент з роздрібних продаж та маркетингу мережі АЗК ОККО Дмитро Рассказов. Ми випікаємо хліб безпосередньо на АЗК, але виходить у нас навіть краще, ніж у спеціалізованих пекарнях. Адже тісто ми закладаємо малими партіями, в міру того, як розходиться попередня випічка, тому наш хліб завжди належить до найвищої категорії свіжості. Він не встигає не те, що зачерствіти, а деколи навіть охолонути».

Актуальний асортимент ОККО складається з 5 різновидів хліба (латвійський, німецький, шведський, зерновий та з морквою і куркумою), а також чіабата з сиром. Оригінальний рецептурний склад та широка смакова гама дають можливість кожному гостеві АЗК вибрати собі випічку до вподоби. Наприклад, шведському хлібу притаманний особливо виразний духмяний смак. Найбільшою різноманітністю інгредієнтів відзначається зерновий хліб, який випікається з пшеничного борошна з додаванням до нього насіння льону, соняшника, кунжуту, маку, пшона, кукурудзяної крупи, висівок тощо.


Поділитись