«САН ІнБев Україна» нагадає водіям на АЗК «ОККО»: «Випив? За кермо не сідай!»
06.08.2014

«САН ІнБев Україна» нагадає водіям на АЗК «ОККО»: «Випив? За кермо не сідай!»

Понад мільйон українців буде залучено в загальнонаціональну програму «Випив? За кермо не сідай!» завдяки ініціативі компанії «САН ІнБев Україна». Другий рік поспіль партнером акції виступає мережа АЗК «ОККО».

Компанія «САН ІнБев Україна» проводить щорічну ініціативу в рамках загальнонаціональної програми «Випив? За кермо не сідай!». Так, у серпні на 92 автозаправних комплексах мережі «ОККО» розміщено спеціальні плакати від ТМ «Чернігівське», які нагадають українським водіям про неприпустимість водіння в нетверезому стані.

З огляду на високу результативність торішньої ініціативи  вирішено повторити візуальне виконання матеріалів. На помітних і лаконічних плакатах зображено келих пива і ключі від авто. Між ними - напис «АБО», оформлений у вигляді заборонного дорожнього знака. Таким чином плакати не тільки привертають увагу кожного водія, але й доносять інформацію його «професійною» мовою.

Варто зазначити, що такі інформаційні плакати будуть розміщені у всіх ключових точках АЗК: на вікнах магазинів, безпосередньо біля заправних колонок.

Інформацією про компанію поділився Володимир Куртяк, менеджер з корпоративних відносин ПАТ «САН ІнБев Україна»:

«Торгова марка «Чернігівське» вже п'ятий рік реалізовує інформаційно-просвітницьку програму «Випив? За кермо не сідай!», і ми пишаємося результатами, яких вдалося досягти за цей час: охоплено більше половини повнолітньої TБ-аудиторії, заклик про відповідальне споживання почули мільйони українських водіїв. Ми вдячні нашому партнерові - мережі АЗК «ОККО», яка вже другий рік підтримує нас у пропаганді відповідального споживання алкоголю. Ми впевнені, лише загальними зусиллями можна зробити наші дороги безпечнішими, світ - кращим».

«Уся діяльність мережі «ОККО» пов'язана з дорогою, і безпека на дорогах України - це проблема, яка нас ніколи не залишала байдужими. Оскільки наші АЗК - ідеальне місце для комунікації з усіма учасниками дорожнього руху, ми вже провели кілька інформаційних кампаній, що спонукають водіїв їздити відповідально, не піддаючи ризику ні своє життя, ні життя інших людей. Партнерство з компанією «САН ІнБев Україна» - один з успішних кроків у цьому напрямку. Адже коли великий бізнес, піклуючись про суспільство, об'єднує зусилля - ефект зростає багаторазово», - впевнена директор департаменту комунікацій мережі АЗК «ОККО» Ольга Вельгус.

Соціальну кампанію «Випив? За кермо не сідай!» ПАТ «САН ІнБев Україна» проводить п'ятий рік поспіль. У 2014 році базові активності здійснюватимуться упродовж серпня.

Інформаційна довідка:

ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку і представляє найбільшу в світі пивоварну компанію: Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об'єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Stella Artois, Beck's; міжнародних ТМ: Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальних ТМ: «Чернігівське», Чеzz, «Рогань», «Янтар», «Жигулівське», DAO. Компанія «САН ІнБев Україна», усвідомлюючи свою відповідальність перед суспільством, послідовно прищеплює культуру споживання пива в Україні. «САН ІнБев Україна» виступає за те, щоб відповідальне вживання пива довгі роки приносило людям задоволення, не заподіюючи при цьому жодної шкоди їх здоров'ю.

Поділитись