«САН ІнБев Україна» та «ОККО» нагадають водіям: «Випив? За кермо НЕ сідай!»
02.09.2013

«САН ІнБев Україна» та «ОККО» нагадають водіям: «Випив? За кермо НЕ сідай!»

Компанія «САН ІнБев Україна» продовжує інформаційну кампанію в рамках програми «Випив? За кермо НЕ сідай!». Цього разу партнерами у проведенні комунікації стали автозаправні комплекси «ОККО».

АЗК - це місце, яке обов'язково відвідує кожен водій. А для мережі «ОККО» тема соціальної відповідальності завжди актуальна. Тому упродовж вересня на 180 автозаправних комплексах мережі буде розміщено плакати зі зверненням від ТМ «Чернігівське» до водіїв  про несумісність вживання спиртних напоїв з керуванням транспортними засобами. «САН ІнБев Україна» розраховує, що за час проведення цього проекту понад мільйон водіїв отримає повідомлення, закладене в інформаційному плакаті.

Для ще більш ефективного інформаційного впливу розроблено нове візуальне рішення: лаконічний і помітний плакат формату А2, на якому зображені келих пива і ключі від автомобіля. Між предметами особливим чином нанесено напис «АБО»: він оформлений як заборонний знак правил дорожнього руху. Тому плакат не тільки привертає увагу кожного водія, але й передає інформацію водієві мовою, знання якої виділяє його серед інших людей.

У рамках соціальної кампанії «Випив? За кермо НЕ сідай!», яка проводиться вже четвертий рік поспіль, було поширено понад 300 000 друкованих інформаційних матеріалів, понад 50% повнолітньої телевізійної аудиторії дізналися про проект, а загальне охоплення повнолітніх споживачів становить понад 35 млн. українців щорічно.

Володимир Куртяк, менеджер з корпоративних відносин ПАТ «САН ІнБев Україна» каже: «Інформаційно-просвітницьку програму «Випив? За кермо НЕ сідай!» від ТМ «Чернігівське» ми проводимо вже четвертий рік і щоразу знаходимо і застосовуємо все новіші та більш дієві методи донесення цього ключового меседжу. АЗК є важливою точкою у маршруті кожного водія - тому для нас вкрай важливий цей етап програми, і ми дуже вдячні нашим партнерам - мережі АЗК «ОККО», за допомогу та співпрацю».

Ірина Миронова, менеджер проектів з корпоративної соціальної відповідальності мережі «ОККО» зазначає,  що періодичне надання рекламних площ на АЗК під соціальні кампанії є  невід’ємною частиною відповідального маркетингу мережі. «Для нас турбота про клієнтів є  головною у роботі, - пояснює Ірина Миронова. -  Ми докладаємо усіх зусиль, щоб на наших АЗК водії та їхні пасажири почувалися комфортно й безпечно. Однак, у питаннях безпеки за кермом першочергову роль відіграє, власне, поведінка водія та рішення, які він приймає. Тому мережа «ОККО» систематично піднімає цю тему у комунікаціях з клієнтами».

На АЗК нові плакати розміщено у спеціальних рамах на вітринах магазинів. Інформаційна кампанія триватиме у мережі «ОККО» упродовж вересня 2013 року.

 

Поділитись