Для залучення і утримання клієнтів в «ОККО» розширюють асортимент магазинів і кафе, вводять в обіг власні торгові марки і продукцію власного імпорту.
«Частка супутніх бізнесів зростає, це тренд не тільки український, аналогічна ситуація простежується в паливному рітейлі більшості країн Європи, Америки, Азії, — розповідає директор мережі магазинів на АЗК «ОККО» Ірина Моісеєва. — Зростає попит клієнтів в дорозі на якісну каву, готову їжу, товари для дітей, товари власного імпорту».
У мережі «ОККО» в даний час налічується близько 3 млн лояльних клієнтів, користувачів карток FISHKA. «Ми прагнемо пропонувати їм товари, які вони не зможуть придбати більше ніде, тільки в мережі АЗК «ОККО», — каже Ірина Моісеєва. Зокрема, в магазинах є лінійки мінеральної води і напоїв, автокосметики під власними брендами. Компанія намагається більше працювати безпосередньо з виробниками товарів, щоб запропонувати клієнтам цікаві новинки вітчизняних виробників (наприклад, сирні снеки, грінки, натуральні яблучні чіпси, натуральне печиво, сублімовані сухофрукти, лимонади, дитячі соки, етноіграшки, книги і т. д.). Періодично ми проводимо і активації, конкурси в соцмережах, де призом є новинки з наших магазинів».
Мобільний додаток мережі «ОККО» поки працює в тестовому режимі. Мережа намагається утримувати лояльних клієнтів шляхом персоналізованих пропозицій, пошуку найбільш якісних товарів, розширення асортименту магазинів і кафе.
«Ринок стагнує, клієнти стали більш вимогливі, тому на перше місце ставимо сервіс, максимальне задоволення потреби клієнта, вивчаємо попит, намагаємося реагувати на швидко мінливий ринок новинками, актуальними промопропозиціями», — резюмує Ірина Моісеєва.