Мережа «ОККО» налічує близько 3 млн лояльних клієнтів
25.03.2015

Мережа «ОККО» налічує близько 3 млн лояльних клієнтів

Для залучення і утримання клієнтів в «ОККО» розширюють асортимент магазинів і кафе, вводять в обіг власні торгові марки і продукцію власного імпорту.

«Частка супутніх бізнесів зростає, це тренд не тільки український, аналогічна ситуація простежується в паливному рітейлі більшості країн Європи, Америки, Азії, розповідає директор мережі магазинів на АЗК «ОККО» Ірина Моісеєва. Зростає попит клієнтів в дорозі на якісну каву, готову їжу, товари для дітей, товари власного імпорту».

У мережі «ОККО» в даний час налічується близько 3 млн лояльних клієнтів, користувачів карток FISHKA. «Ми прагнемо пропонувати їм товари, які вони не зможуть придбати більше ніде, тільки в мережі АЗК «ОККО», каже Ірина Моісеєва. Зокрема, в магазинах є лінійки мінеральної води і напоїв, автокосметики під власними брендами. Компанія намагається більше працювати безпосередньо з виробниками товарів, щоб запропонувати клієнтам цікаві новинки вітчизняних виробників (наприклад, сирні снеки, грінки, натуральні яблучні чіпси, натуральне печиво, сублімовані сухофрукти, лимонади, дитячі соки, етноіграшки, книги і т. д.). Періодично ми проводимо і активації, конкурси в соцмережах, де призом є новинки з наших магазинів».

Мобільний додаток мережі «ОККО» поки працює в тестовому режимі. Мережа намагається утримувати лояльних клієнтів шляхом персоналізованих пропозицій, пошуку найбільш якісних товарів, розширення асортименту магазинів і кафе.

«Ринок стагнує, клієнти стали більш вимогливі, тому на перше місце ставимо сервіс, максимальне задоволення потреби клієнта, вивчаємо попит, намагаємося реагувати на швидко мінливий ринок новинками, актуальними промопропозиціями», резюмує Ірина Моісеєва.


Retail Community

Поділитись