"Універсальна інвестиційна група" створює власну мережу магазинів під назвою Tobi. До кінця 2010 року під цією назвою об'єднаються понад триста магазинів: всі торгові точки, що розташовані на автозаправках ОККО, а також належать зараз концерну "Хлібпром". Це може збільшити оборот магазинів при заправках в кілька разів.
Холдингова компанія "Універсальна інвестиційна група" була створена інвесткомпанією Financial & Investment Energy Holding (FIEH). Її найбільшими проектами є концерн "Галнафтогаз" (мережа АЗС ОККО), концерн "Хлібпром" та житлово-будівельна компанія "Ваш дім". Контрольний пакет акцій холдингу належить FIEH. Фінансові показники не розголошуються.
Про плани по створенню нової мережі Ъ розповів директор приватного підприємства "Тобі-ГНГ" (буде керувати мережею) Анатолій Хом'як. До неї увійдуть всі 250 магазинів, які зараз перебувають у власності концерну "Галнафтогаз" і розташовані на автозаправних комплексах ОККО, а також 20-30 магазинів при заправках, які відкриються в наступному році. Зараз торговельна площа кожного з магазинів не перевищує 60-120 кв. м. Площа нових становитиме 90 і 200 кв. м. Мережі також будуть передані продуктові магазини концерну "Хлібпром". Сьогодні їх налічується 114, однак деякі з них можуть бути закриті через збитковість. Завершити ребрендинг магазинів планується до кінця 2010 року.
За словами прес-секретаря української "дочки" нафтової компанії ЛУКОЙЛ Валерія Рясика, такий підхід до розвитку магазинів вже застосовується низкою українських мереж АЗС. Західноукраїнська мережа WOG розвиває мережу Sun Market, КЛО - "Подорожник", ТНК - "ТНК Експрес", BP - BP Connect. Директор по маркетингу мережі WOG Віктор Леуш каже, що в загальному обороті АЗС на супутні послуги припадає близько 11%, що набагато менше, ніж, наприклад, в європейських країнах (50%). Торгова націнка в таких магазинах в Україні сягає 40%, тоді як при продажі основного товару - пального - не перевищує 10-15%. "Свою мережу заправних станцій і магазинів ми почали будувати в 2000 році, в 2005-2006 роках вирішили створити новий формат магазинів під єдиним брендом. Це дозволило нам в рази збільшити товарообіг", - говорить Віктор Леуш.