ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- встановлювати та налаштовувати програмне забезпечення;
- виконувати інсталяції та налаштування апаратного забезпечення робочої станції і периферійних пристроїв, а також здійснювати їх обслуговування: перевірку, ремонт, заміну;
- обслуговувати ПРРО/РРО та банківські термінали Ingenico/Verifone;
- обслуговувати телевізійне і телефонне обладнання номерного фонду: встановлювати, налаштовувати, виявляти несправності та усувати їх;
- здійснювати підтримку мережевих і доменних облікових записів користувачів, настільних програм;
- проводити аналіз технічних несправностей, виявляти коріння проблем і приймати рішення щодо їх вирішення;
- виконувати запити від персоналу, за потреби передавати їх на інженера, відповідального за кінцевий сервіс;
- оновлювати корпоративну базу знань останніми змінами програмного забезпечення та корпоративної політики;
- проводити підготовку конференц-залів для проведення заходів: перевірки робочого стану обладнання та сервісів;
- взаємодіяти з підрядниками щодо технічних можливостей, варіантів підключення (пропускної системи, відеонагляду тощо).
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
- вища освіта (комп'ютерні науки);
- досвід роботи з системами ServiceDesk чи HelpDesk;
- базове адміністрування серверів MS Windows, адміністрування Linux-подібних систем;
- досвід у налаштуванні обладнання робочої станції, периферійних пристроїв;
- знання PowerShell і Windows GPO Policy;
- уважність, вміння працювати у режимі багатозадачності, структурованість, чіткість, авантюрність, здатність швидко навчатися.