ТНК йде на схід ...
21.09.2006

ТНК йде на схід ...

Компанія "ТНК-BP Україна" вирішила сконцентрувати свою діяльність в східних областях країни. На першому етапі мережа автозаправних станцій (АЗС) компанії зменшиться приблизно втричі.

Раніше під торговою маркою ТНК працювали близько 550 АЗС. Однак, за визнанням керівництва компанії, таку кількість станцій стало складно контролювати. У травні 2006 р "ТНК-BP" вперше заявила про намір посилити вимоги до джоберів, а в серпні представила своїм партнерам нову програму співпраці.

Через місяць після презентації нової джоберської програми готовність приєднатися до неї висловили власники тільки 165 АЗС. За словами Фелікса Луньова, генерального директора "ТНК-BP Коммерс", на нинішньому етапі цього цілком достатньо. "Ми намагаємося зробити цю програму більш компактною, але ми будемо відповідати за якість продуктів", - сказав він. Крім контролю за якістю бензину, посилення вимог стосується і технічного стану АЗС, і сервісу на станціях. Посиляться і покарання: розмір штрафу за порушення вимог ТНК збільшиться в 10 разів (до $1000). Повторне порушення буде коштувати джоберу $5000, а за третє з нього "знімуть" бренд.

Пан Луньов також повідомив, що торгова марка ТНК буде представлена ​​в основному в східному регіоні. На це рішення вплинуло кілька факторів, основним з яких є географічна близькість Лисичанського НПЗ. За словами пана Луньова, більшість АЗС, що працюють зараз під брендом ТНК в західних регіонах, не мають права на його використання. "Якщо ми проведемо умовну лінію по карті України, то всі АЗС на захід від Полтави не мають субліцензійних угод", - заявив пан Луньов.

Надалі "ТНК-BP" не відмовляється від співпраці з компаніями, які мають АЗС в західних областях. Але виключно західноукраїнським трейдерам працювати з "танкістами", швидше за все, буде економічно невигідно. "Вони повинні розуміти, що закупівельна ціна для них буде така ж, як на сході, тобто, трохи дорожча, ніж вони б купили у нашого конкурента на заході", - сказав Фелікс Луньов. На думку експертів, відхід "танкістів" з паливних ринків Західної та Центральної України незначно вплине на ринок. "У "ТНК" було не так вже й багато заправок в Західній Україні. Їх джобери, швидше за все, посилять собою інші мережі, наприклад, "Галнафтогазу" або Західної нафтової групи", - сказав прес-секретар "Концерну Галнафтогаз" Олесь Пограничний. У той же час, перехід східноукраїнських джоберів компанії на нові стандарти якості значно посилить конкуренцію в східному регіоні, вважає виконавчий директор консалтингової компанії UPECO Сергій Куюн.

Поділитись