Ти подарунки нам приніс?
12.12.2013

Ти подарунки нам приніс?

Новорічні свята вже на носі. У цей період оператори АЗС проводять особливо креативні акції і розігрують найцінніші призи. У нинішньому році новорічна кампанія пройде на українських АЗС з розмахом - клієнти мають можливість виграти автомобілі, поїздки в столиці різних країн світу, тури в Карпати, планшети, отримати безкоштовно додаткові літри пального, а хтось може стати гривневим мільйонером. Причому маркетингову активність проявляють не тільки національні оператори АЗС, а й регіональні гравці.

За розмахом новорічної маркетингової кампанії на паливному ринку України дасть фору будь-якій європейській країні. Розіграшем автомобіля у нас вже мало кого здивуєш. Під Новий рік побалувати своїх клієнтів розіграшем особистих транспортних засобів вирішили відразу кілька операторів АЗС. Так, на АЗС ОККО і мережах партнерів програми FISHKA ще 1 жовтня стартувала акція, під час якої клієнти отримують шанс виграти один з 5 бізнес-седанів Honda Accord. Акція триватиме до 31 грудня. Щоб стати її учасником, необхідно зібрати на свою картку FISHKA 2500 балів. «Чим більше балів, кратних 2500 на вашій карті, тим більше ви отримуєте шансів на виграш. Найбільш вигідно накопичувати бали одночасно в різних мережах партнерів програми FISHKA, - йдеться в повідомленні компанії. - В такому разі ваші шанси будуть помножені на кількість партнерів, чиїми послугами ви скористалися». Крім мережі АЗК ОККО участь в акції беруть супермаркети «Фуршет», «Фуршет-Гурман», «Народний», магазини цифрової техніки АЛЛО і «Мобілочка», а також враховуються всі розрахунки за придбані товари чи послуги з використанням платіжної картки FISHKA від Райффайзен Банку Аваль. Крім автомобілів ОККО розіграє 50 планшетів Samsung Galaxy Tab3 і 20 000 л пального. Розіграш проходить в три етапи, результати першого були оприлюднені 6 листопада 2013, другого - 6 грудня 2013 року, а третій відбудеться 10 січня 2014 року.

У «Паралелі» кажуть, що дарувати автомобілі стало для компанії доброю традицією. В цьому році до Нового року приурочена акція «Шукай ключі», в якій беруть участь всі АЗК мережі. Учасникам програми КартБланш надаються різні варіанти участі в акції: можна купити від 15 л будь-якого пального, зробити покупку в міні-маркеті Zzzip!! на 50 грн або скористатися мийкою автомобіля від 3 до 5 програми. Після цього учасники зможуть отримати акційну скретч-карту. «Необхідно стерти 3 будь-яких поля (з 64-х) поспіль на скретч-карті так, щоб отримати зображення трьох ключів, розташованих підряд в горизонтальному, вертикальному або діагональному положенні», - повідомляють в компанії. 28 грудня 2013 року серед учасників акції, які знайшли правильні комбінації трьох ключів, в прямому ефірі телеканалу «Донбас» будуть визначені власники автомобілів Volkswagen Polo і Volkswagen Tiguan. Відзначимо, що в минулому році мережа «Паралель» в рамках акції «Заправляй і вигравай Honda» розіграла два автомобіля Honda Civic LS (МТ).

Вперше на арені

Небувалу активність проявляють хмельницькі партнери мережі «Авіас». З 20 листопада по 26 грудня на АЗС партнерів «Авіас» в Хмельницькій області при покупці кожних 20 л пального, сплачених готівкою або банківською картою, покупцеві видається акційна карта. Стерши на ній захисний шар, можна відразу ж отримати приз або взяти участь в розіграші двох суперпризів - автомобіля Toyota Corolla Busines і 5 тис. л пального. Головні призи будуть розіграні в останній день дії акції - 26 грудня.

Дід Мороз, дай мільйон!

Відзначитися розмахом рекламних кампаній в цьому році вирішила мережа WOG. Розігрувати автомобілі і квартири їм уже не цікаво, тому 25 листопада компанія запустила нову акцію - «Мільйонер від WOG». Для участі в акції необхідно придбати не менше 20 л пального будь-якої марки. «Разом з розрахунком за пальне кожен клієнт отримує касовий чек з унікальним 7-значним кодом», - йдеться в повідомленні компанії. До 30 грудня щодня по буднях будуть розігруватися по два iPad Air шляхом випадкового комп'ютерного жеребкування на платформі www.random.org. Всього в зазначений період відбудеться 25 розіграшів, в ході яких буде розіграно 50 гаджетів. Розіграш головного призу - 1 млн грн - відбудеться 31 грудня в ефірі телеканалу «Інтер». «У присутності відомих осіб і нотаріуса ведучі телеканалу випадковим чином виберуть 7 цифр виграшного коду. Учасник, чий унікальний код співпаде з виграшним, стане мільйонером», - кажуть в компанії. У разі якщо з виграшним кодом не співпали жоден унікальний акційний код, з відправлених до розіграшу учасниками, головний подарунок пропорційно ділиться між учасниками, у яких перші шість цифр акційного коду послідовно збіглися з першими шістьма цифрами виграшного коду.

Нагадаємо, в минулому році новорічна акція WOG була не такою масштабною, зате, мабуть, навіть більш креативною. Протягом грудня 2012 року на АЗК WOG проходила акція «Операція «З Новим роком!», в рамках якої кожен будній день в прямому ефірі «Авторадіо» з числа зареєстрованих учасників акції вибирався Головний Дід Мороз країни. Він отримував великий мішок подарунків від WOG, можливість заправити 50 л пального і привітати всю країну з наступаючимиприйдешніми святами. Він же вибирав з числа інших учасників акції щасливчика, який отримував можливість протягом цілого 2013 року заправлятися на 50 л бензину в місяць.

Подорожі

Популярністю користуються розіграші подорожей. Путівки на відпочинок розігрують як національні оператори, так і регіональні мережі. Так, в столичній мережі KLO до Нового року буде проходити акція «Готуйтеся до подорожей». «Фіналом даної акції стане новорічний розіграш поїздок на двох в п'ять столиць світу: Лондон, Рим, Дубаї, Нью-Йорк і Париж.

Кримська мережа ATAN 8 листопада запустила акцію «Заправляйся - в Карпати вирушай!», Яка триватиме до 29 грудня. При заправці більше 20 л пального (крім газу) за готівковий розрахунок, без використання дисконтної картки, клієнт отримує можливість витягнути скрейтч-карту. Зібравши дві скрейтч-карти з однаковою назвою категорії призу, клієнт може обміняти їх на путівку на двох до Карпат. Крім цього, розігруються холодильник, телевізор, навігатор, відеореєстратор, 100 л пального.

Поїздки в Карпати розігрує і «Лукойл-Україна». Для участі в акції потрібно заправити автомобіль від 25 і більше літрів палива ЕКТО Plus або ЕКТО Diesel в період з 20 листопада до 15 січня 2014 року. На АЗС мережі клієнт отримує чек з унікальним кодом, який необхідно зареєструвати через спеціальний номер або на сайті компанії. «Серед учасників, які зареєстрували унікальний код, щодня буде проводитися розіграш талонів на пальне», - повідомляється на сайті «Лукойл-Україна». Між учасниками, які заправили автомобіль на 250 і більше літрів в період акції, будуть розіграні поїздки в Буковель, а також валізи для подорожей. Всього в рамках акції будуть розіграні п'ять сертифікатів на проживання в готелі Radisson Blu Resort, Bukovel на 6 діб, 10 валіз Carlton об'ємом 60 л.

Дніпропетровська мережа «Нефтек Оіл», яка успішно торгує фірмовим литовським пальним VENTUS від Мяжейкяйского НПЗ, розігрує серед клієнтів триденну поїздку на двох до столиці Литви - Вільнюс. Акція під назвою «Вільнюс кличе саме тебе» проходить з 18 листопада по 15 грудня. Щоб взяти участь у розіграші потрібно заправити автомобіль мінімум 25 л пального VENTUS, заповнити анкету і залишити її разом з прикріпленими до них чеками на АЗС, в спеціальному акційному ящику. Як відзначають в компанії, шанси виграти поїздку зростають з кожною заповненою анкетою. Підсумки акції будуть підведені 16 грудня в 14.00 за допомогою онлайн трансляції з прес-центру МОСТ-ДНІПРО.

Вкрай скромно підійшла до розбалуваного клієнта SOCAR. До Різдва мережа розіграє 5 планшетів ASUS MeMO Pad HD 7 - по одному в кожному регіоні України, де присутні АЗК SOCAR (Київська, Черкаська, Львівська, Одеська та Миколаївська області). Щоб стати учасником акції, протягом грудня потрібно придбати пальне на АЗК SOCAR на суму від 300 грн і при оплаті пред'явити карту LEVEL. Залежно від виду пального клієнту необхідно купити приблизно 25-50 л пального. Акція триватиме з 1 грудня 2013 року по 5 січня 2014 року, а розіграш призів відбудеться 6 січня 2014 року.

Борода з вати

В цьому році компанії чомусь мало використовують в своїх передноворічних маркетингових програмах таких традиційних персонажів, як Дід Мороз і Снігуронька. Втім, про старого в червоно-білому костюмі з сивою бородою і його юну супутницю не забули в компанії «Роснефть», що управляє мережею ТНК-ВР. У період з 17 по 31 грудня для клієнтів АЗС під брендом ВР компанія запускає оригінальну новорічну акцію «Знайди Снігуроньку». «При заправці від 25 л пального покупець отримує скретч-картку з новорічним сюрпризом, - повідомили НафтоРинку в компанії. - Під захисним покриттям можна знайти Діда Мороза, який нагороджує скребком для льоду з рукавицею, або Снігуроньку, що дає знижку на пальне в розмірі 5%, 10% або 15%». Винагороду можна отримати при наступній заправці на АЗК ВР в обмін на скретч-картку. В акції беруть участь тільки АЗК ВР (№ 30, № 32, №45).

Що стосується АЗК під брендом ТНК, то до 31 грудня на них проходить акція «Пальне на шару». «Механізм простий - після 10 заправок по 25 л при 11-ій заправці ТНК дае 15 л «на шару» - зі знижкою 99,9%, - розповіли в «Роснефти». - Картка MAXI є обов'язковою умовою для участі в акції». Ще на 11 автозаправних комплексах мережі ТНК до 28 лютого 2014 року діє акція «Смакуй безкоштовно!». За заправку встановленою для кожного АЗК кількістю палива (50, 200 або 250 л) водій отримує комплексний обід або ланч за 10 копійок. На двох станціях до обіду надається парковка для вантажних авто на 24 години.

Якістю святкового столу киян почали перейматися в столичній мережі KLO. Як повідомили НафтоРинку в компанії, до Нового року пройде акція «Якісне пальне до святкового столу». В її рамках учасникам програми «ДякуYousystem» з 1 грудня по 1 лютого будуть вручатися подарункові сертифікати на 15 і 25-процентну знижку на спиртне від ТМ «Good wine». «Сертифікат на 15-відсоткову знижку отримають клієнти, які придбали від 20 до 24,9 л будь-якого пального, сертифікат на 25-відсоткову знижку - ті, хто придбав 25 і більше літрів», - повідомили в КЛО.


Євген Скрибка

НафтоРинок, №48

Поділитись