У мережі АЗК «ОККО» впроваджуються норми безбар'єрності
22.05.2009

У мережі АЗК «ОККО» впроваджуються норми безбар'єрності

Головною метою цього проекту є забезпечення доступності території та приміщень на АЗК «ОККО» для маломобільних груп населення (інвалідів на візках). Починаючи з 2008 року усі автозаправні комплекси ОККО проектуються і будуються відповідно до норм безбар’єрності (безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів житлового та громадського призначення).

На даний момент Компанія пристосовує і переобладнує існуючі АЗК «ОККО» відповідно до вимог безбар’єрності. Першим таким комплексом у мережі, на якому виконано умови безбар'єрності, став АЗК у Львові на вулиці Джорджа Вашингтона, 12.

«Для того, щоб люди з особливими потребами могли вільно скористатися послугами автозаправного комплексу, – говорить виконавчий директор ВАТ «Концерн Галнафтогаз» Олександр Гегедиш, – було виконано пониження бордюрів у місцях перетину пішохідних шляхів з проїзною частиною, пониження до входу в будівлю (до торгового залу та санвузла), забезпечено доступне приміщення міні-маркету та доступний туалет для інвалідів».

На автозаправному комплексі також виділено спеціальне місце для паркування автомобілів, за кермом яких перебуває інвалід або особа, яка його супроводжує. Місце для паркування позначене на проїжджій частині спеціальним міжнародним символом (людина у візку), а також спеціальним дорожним знаком. Про дотримання умов безбар'єрності на комплексі інформують наклейки, розташовані на дверях санвузла та при вході до торгового залу.

Мережа АЗК «ОККО» планує і надалі розширювати проект із запровадження умов безбар'єрності на своїх комплексах, щоб забезпечити рівні умови для повноцінного життя у суспільстві для всіх громадян.

Поділитись