У стильної мережі – стильна форма
24.06.2014

У стильної мережі – стильна форма

У 2014 році мережа АЗК «ОККО» повністю оновила  дизайн спецодягу для працівників заправок. При оновленні форми насамперед враховувалися побажання персоналу АЗК. Відповідно вона стала стилістично більш вільною і практичнішою у використанні. Водночас спецодяг повністю відповідає вимогам техніки безпеки й санітарно-епідеміологічним вимогам.

 

«Після того, як ми здійснили ребрендинг мережі, постала необхідність привести у відповідність з новим форматом і зовнішній вигляд працівників АЗК, - розповідає керівник відділу аналітично-інформаційного забезпечення мережі «ОККО» Ореста Амбріз. -  Ми прагнули, щоб їхній одяг став сучаснішим і гарнішим, а також і функціональним. Тому провели опитування серед працівників АЗК, систематизували їхні пропозиції й на основі цього уже розробляли новий дизайн».

 

Порівняно з попереднім модельним рядом, нинішній більше тяжіє до вільного, спортивного стилю. На побажання працівників було збільшено довжину куртки, щоб оператор почувався комфортніше у холодну пору. Ті частини й елементи одягу, які найчастіше забруднюються, виготовлено з темних тканин, ті, що найчастіше рвалися, - з більш міцного матеріалу. Одяг оздоблений світловідбивними вставками, що підвищує рівень безпеки персоналу під час роботи в нічний період. Куртка містить відстібні елементи, що полегшує її прання.  Окремі комплекти форми передбачено для керівників АЗК, продавців-консультантів, молодших операторів, машиністів автомийок і прибиральників.

 

Для футболок використовується на 100% бавовняна тканина типу «Лакоста». Одяг молодших операторів пошито з антистатичної  бавовняно-поліефірної тканини з нафто- (масло-, водо-) відштовхувальним просоченням. Такі властивості забезпечують працівнику комфорт при носінні (тканина дихає, екологічно безпечна)  та  електростатичний захист при роботі з нафтопродуктом. Нині оновленими демісезонними наборами спецодягу забезпечено уже всі АЗК «ОККО», натомість швейникам подано замовлення на зимові партії.

 

«Ми запропонували нашим працівникам таку форму одягу, яку вони носитимуть з гідністю. А від того, як виглядає працівник автозаправного комплексу, залежить загальне враження клієнтів про нашу мережу. Якщо відвідувача на «ОККО» зустрічатимуть охайні, чисті, сучасно одягнені  працівники АЗК , то це викликатиме у нього лише позитивні емоції. Власне в цьому й полягає місія нашої компанії – заправляти позитивом по дорозі життя», - каже Ореста Амбріз.

Поділитись