В мережі «ОККО» стартувала програма лояльності для постійних клієнтів FISHKA
18.05.2009

В мережі «ОККО» стартувала програма лояльності для постійних клієнтів FISHKA

16-го травня в мережі АЗК «ОККО» стартувала програма для постійних клієнтів FISHKA. Ця довготермінова програма лояльності спрямована на клієнтів як винагорода за те, що вони надають нам свою перевагу і залишаються відданими бренду «ОККО».


Програма стартувала спочатку на АЗК «ОККО» у Львівській та Харківській областях У перший день запуску програми картку FIHSKA можна було отримати на 54-х АЗК «ОККО» у цих двох областях. Програма розгортатиметься поетапно на інші області та на усі АЗК «ОККО». Вже на початок третього дня роботи програми було видано близько 12 тисяч карток лояльності FISHKA.

Започатковуючи програму лояльності, наша Компанія чітко усвідомлює незворотність процесу і всю відповідальність перед клієнтом за забезпечення хорошої стабільної якості продукту та послуг. Ми тривалий час працювали над розробкою цікавої, гнучкої і масштабної програми, яка давала б нашим клієнтам додаткові вигоди та служила б подякою за те, що вони обрали саме нашу мережу.

Принцип дії програми простий і вже звичний для нашого споживача – за кожну потрачену гривню на АЗК «ОККО» (придбання пального, товарів та послуг на автозаправних комплексах «ОККО») на картку клієнта нараховуються бали, які згодом можна обміняти на винагороди. Перелік таких товарів представлений в буклеті «FISHKA - Колекція винагород», він постійно змінюватиметься так, щоб клієнти та їх близькі щоразу отримували нові цікаві пропозиції.

Детальніше про Програму FISHKA можна дізнатись на сайті www.myfishka.com , або зателефонувавши на гарячу лінію 8 800 505 11 80, що працює цілодобово.

Поділитись