Програма хорошого настрою «Венсеремос» від мережі АЗК «ОККО» здобула перемогу на конкурсі «Золота бджола 2010». Оптимізм та бадьорий заряд позитиву, який поширює «Венсеремос», полонив організаторів конкурсу і приніс перемогу у номінації «За креативні інновації у комунікаціях з клієнтами, збереження та стимулювання почуття гумору споживачів у період економічної турбулентності».
Конкурс ефективних маркетингових комунікацій започатковано Українським маркетинг-клубом MarketingJazzz у 2006 р. Він відзначає успіхи в ефективності маркетингової комунікації бренда або торгової мережі як бренда на усьому спектрі товарів та послуг – від товарів масового попиту до фінансових послуг та іміджу корпорацій. До складу експертного журі цього року увійшли відомі фахівці маркетингової та рекламної галузі.