Питання до PRO: Як потрапити в мультибренд?
17.05.2016

Питання до PRO: Як потрапити в мультибренд?

Ми розпитали чотирьох відомих рітейлерів, на яких умовах вони співпрацюють з молодими брендами і що потрібно зробити останнім, щоб потрапити на полиці відомих магазинів.

АЗК «ОККО»

Мережа автозаправок

Кількість брендів в мережі: понад 1000.

Що продають: Продукти харчування, сувеніри, аксесуари.

Основа асортименту це провідні виробники ринку, які всім відомі. Споживач очікує побачити їх на полицях будь-якого магазину, і ми не виняток. Але, щоб надати нашому асортименту певну ексклюзивність, ми пропонуємо також товари, які клієнт може знайти або тільки у нас, або в дуже обмеженому переліку торгових точок. Нашою перевагою є продукція українських мануфактурних виробників. Це можуть бути і продукти харчування, і сувеніри, і дитячі іграшки.

Головний критерій відбору таких товарів якість європейського рівня. Ми постійно моніторимо ринок в пошуку таких товарів. На щастя, останнім часом проводиться досить багато фестивалів і ярмарків, що багато в чому полегшує процес. Деякі виробники самі проявляють ініціативу і приходять до нас з пропозиціями. Для оригінальної і якісної продукції двері наших магазинів відкриті. Особливо нам цікавий зараз напрямок органічних, еко- і безглютенових продуктів.

Якщо говорити окремо про продукти харчування, то наступним важливим критерієм я б виділив «смакота». Перш ніж вводити ту чи іншу позицію в асортимент, ми тестуємо продукцію на собі: проводимо дегустації всередині колективу, збираємо зворотний зв'язок. І тільки тоді приймаємо рішення, чи готові ми запропонувати продукт нашим клієнтам. В ході прийняття рішення ми враховуємо і ряд додаткових факторів: співвідношення ціни і якості, зовнішній вигляд продукту і упаковки, регіональну присутність виробника і т.д. Хоча з логістикою ми намагаємося допомагати партнерам, надаючи можливість використовувати наш розподільний центр для доставки товарів на АЗК.

Умови співпраці завжди обумовлюються індивідуально, оскільки до різних категорій товарів і виробників різні і підходи. Ми, як будь-який бізнес, намагаємося мінімізувати свої витрати і ризики, тому з кожним конкретним постачальником у нас індивідуальні домовленості. Шаблону немає. Адже важливо враховувати безліч факторів, таких як потенціал того чи іншого продукту, його маржинальність, оборотність, терміни придатності та ін. Але точно можу сказати, що ми намагаємося завжди почути, зрозуміти партнера, адже не завжди це великі підприємства з великими можливостями і оборотними засобами. Як правило, в разі взаємної зацікавленості, нам вдається знаходити компромісні рішення.

Олег Скрипник

керівник відділу категорійного менеджменту магазинів мережі АЗК «ОККО»


thedevochki.com

Поділитись