У червні 2007 року на АЗК «ОККО» у місті Сколе (Львівська область) відкрився перший ресторан під брендом A la minute, який дав початок новому напрямку в діяльності мережі «ОККО» – ресторанному бізнесу. За 7 років, що минули з того часу, було створено найбільшу в Україні мережу закладів харчування у дорозі, до якої нині входить 32 ресторани A la minute, 7 ресторанів Pasta Mia й 400 кафе Hot café різних форматів. До кінця 2014 року планується відкрити ще приблизно 50 нових закладів.
Від 2007 року ресторани A la minute і Pasta Mia відвідало понад 12 мільйонів гостей. Понад 70% з них стали постійними клієнтами. Окрім того, як підрахували у мережі, з моменту створення у закладах Hot café уже продано понад 32 мільйони горняток кави і більш як 13 мільйонів хот-догів.
«Перед тим, як відкрити перший ресторан, у нас приблизно рік пішов на виношування ідеї, формування концепту, підбір стартової команди, – розповідає Андрій Янчук, директор ТОВ «Террін», що управляє мережею A la minute, Pasta Mia й Hot café. – У процесі розвитку кожен із сегментів мережі прогресував і вдосконалювався, щоб зробити перебування на АЗК «ОККО» максимально комфортним для автомобілістів та пасажирів. І ми не збираємося зупинятися на досягнутому». Зокрема, найближчим часом буде модернізовано лінійку кавових апаратів; розгорнуто по всій Україні послугу кейтерингу, яка вже надається Львівській області.
Особливістю ресторанів A la minute та Pasta Mia є наявність у меню і готових страв, представлених на лінії роздачі, і таких, що готуються на замовлення. Це дає можливість задовільнити запити як відвідувачів, котрі обмежені в часі, так і тих, котрі завітали, щоб відпочити у комфортній атмосфері. Кваліфікований персонал мережі налічує нині понад 800 осіб. Професійна група технологів активно експериментує з рецептами, постійно оновлює меню, орієнтуючись на використання свіжих, сезонних продуктів. При цьому у ресторанах A la minute представлена європейська кухня в цілому (від українського борщу – до шніцеля по-віденськи), а ресторани Pasta Mia роблять чіткий акцент на італійських стравах (у меню – 10 видів піци й 9 видів пасти). Бренд Hot café – це всеукраїнська мережа кав’ярень та кавових куточків на АЗК «ОККО», перша з яких відкрилася у жовтні 2009 року. Тут гостям пропонують натуральний запашний еспресо, справжній французький хот-дог, великий асортимент свіжих снеків, салатів, десертів та напоїв. Найновіша пропозиція, яка щойно з’явилася у Hot café, – це датський хот-дог, до складу якого входить, крім сосиски, хрустка цибуля, сир та огірок.
Усі ресторани і кафе мережі вирізняються не тільки смачною їжею, а й якісним сервісом, стильним інтер’єром, безкоштовним доступом до Wi-Fi, увагою до відвідувачів, котрі потребують особливої турботи. Зокрема, заклади мережі спроектовані таким чином, щоб їхніми послугами безперешкодно могли скористатися люди в інвалідних візках, для батьків, що подорожують з дітьми, передбачено пеленальні столики, спеціальні дитячі страви й дитячі кріселка, а в Кам’янці-Подільському, Золотоноші, Калинівці й Вишневі облаштовано дитячі майданчики.
«У мережі A la minute, Pasta Mia й Hot café нам вдалося поєднати високий рівень стандартизації сервісу, звівши до мінімуму можливість помилок у роботі персоналу, з індивідуальним підходом до потреб різних категорій клієнтів, – вважає директор ТОВ «Террін» Андрій Янчук. – Мабуть, це і є ключі від нашого успіху».