За 7 років мережа «ОККО» відкрила 400 кафе і 39 ресторанів
19.06.2014

За 7 років мережа «ОККО» відкрила 400 кафе і 39 ресторанів

У  червні 2007 року на АЗК «ОККО» у місті Сколе (Львівська область) відкрився перший ресторан під брендом A la minute, який дав початок новому напрямку в діяльності мережі «ОККО» – ресторанному бізнесу. За 7 років, що минули з того часу, було створено найбільшу в Україні мережу закладів харчування у дорозі, до якої нині входить  32 ресторани  A la minute, 7 ресторанів Pasta Mia  й 400 кафе Hot café різних форматів.  До кінця 2014 року планується відкрити ще приблизно 50 нових закладів.

 

Від 2007 року  ресторани A la minute і  Pasta Mia відвідало понад 12 мільйонів гостей. Понад 70% з них стали постійними клієнтами. Окрім того, як підрахували у мережі, з моменту створення у закладах Hot café уже продано понад 32 мільйони горняток кави і більш як 13 мільйонів хот-догів.

 

«Перед тим, як відкрити перший ресторан, у нас приблизно рік пішов на виношування ідеї, формування концепту, підбір стартової команди, – розповідає Андрій Янчук, директор ТОВ «Террін», що управляє  мережею A la minute, Pasta Mia  й Hot café.  – У процесі розвитку кожен із сегментів мережі прогресував і вдосконалювався, щоб зробити перебування на АЗК «ОККО» максимально комфортним для автомобілістів та пасажирів. І ми не збираємося зупинятися на досягнутому».  Зокрема, найближчим часом буде модернізовано лінійку кавових апаратів; розгорнуто по всій Україні послугу кейтерингу, яка вже надається  Львівській області.

 

Особливістю ресторанів A la minute та  Pasta Mia  є наявність у меню і готових страв, представлених на лінії роздачі, і таких, що готуються на замовлення. Це дає можливість задовільнити запити як відвідувачів, котрі обмежені в часі, так і тих, котрі завітали, щоб відпочити у комфортній  атмосфері. Кваліфікований персонал мережі налічує нині понад 800 осіб. Професійна група технологів активно експериментує з рецептами, постійно оновлює меню, орієнтуючись на використання свіжих, сезонних продуктів. При цьому у ресторанах A la minute представлена європейська кухня в цілому (від українського борщу – до шніцеля по-віденськи), а ресторани Pasta Mia роблять чіткий акцент на  італійських стравах (у меню – 10 видів піци й 9 видів пасти). Бренд  Hot café – це всеукраїнська мережа кав’ярень та кавових куточків на АЗК «ОККО», перша з яких відкрилася  у жовтні 2009 року. Тут гостям пропонують натуральний запашний еспресо, справжній   французький хот-дог, великий асортимент свіжих снеків, салатів, десертів та напоїв. Найновіша пропозиція, яка щойно з’явилася у Hot café, – це датський хот-дог, до складу якого входить, крім сосиски, хрустка цибуля, сир та огірок.

 

Усі ресторани і кафе мережі вирізняються не тільки смачною їжею, а й якісним сервісом, стильним інтер’єром, безкоштовним доступом до Wi-Fi, увагою до відвідувачів, котрі потребують особливої турботи. Зокрема, заклади мережі спроектовані таким чином, щоб їхніми послугами безперешкодно могли скористатися люди в інвалідних візках,  для батьків, що подорожують з дітьми, передбачено пеленальні столики, спеціальні дитячі страви й дитячі кріселка, а в Кам’янці-Подільському, Золотоноші, Калинівці й Вишневі облаштовано дитячі майданчики.

 

«У  мережі A la minute, Pasta Mia  й Hot café  нам вдалося поєднати високий рівень стандартизації сервісу, звівши до мінімуму можливість помилок у роботі персоналу, з індивідуальним підходом до потреб різних категорій клієнтів, – вважає директор ТОВ «Террін» Андрій Янчук. –  Мабуть, це і є ключі від нашого успіху».

Поділитись