УВАГА! Споживач має право подати звернення, скаргу, претензію шляхом заповнення відповідної форми з використанням мобільного додатку «Енергетика Онлайн», доступного для скачування в Google Play та App Store за назвою EnergyOnline. Такі звернення, скарги, претензії надходять на електронну пошту і розглядаються згідно з ІНСТРУКЦІЄЮ ПРО ПОРЯДОК ПОДАННЯ СПОЖИВАЧАМИ ЗВЕРНЕНЬ, СКАРГ, ПРЕТЕНЗІЙ, НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ ТА ЇХ РОЗГЛЯДУ. Зазначена інструкція ПП «ОККО КОНТРАКТ» розміщена тут Відповідна інструкція ТОВ «ОККО-РЕСУРС» розміщена тут Відповідна інструкція ТОВ «ОККО ЕНЕРДЖІ» розміщена тут
Google Play є торговельною маркою корпорації Google LLC. App Store – це знак обслуговування компанії Apple Inc.