29 листопада у Києві відбулось нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2024, де були оголошені найефективніші кампанії у сфері маркетингових комунікацій в Україні. Компанія ОККО отримала одразу три відзнаки.
Срібну нагороду отримала спільна ініціатива ОККО і фонду Повернись живим – «ОКО ЗА ОКО», – у номінації Brand Integration & Entertainment Partnerships, де були представлені бренди, які ефективно охопили свою аудиторію завдяки інтеграції і партнерству.
Команда маркетингу ОККО отримала нагороду у номінації Best Marketing Teams у категорії транспортні засоби та послуги, АЗС, автосервіс. Крім того, проєкт «ОКО ЗА ОКО» отримав бронзову відзнаку у номінації Marketing Disruptors, де оцінювали зусилля, спрямовані на розвиток бізнесу/бренду шляхом зміни маркетингової моделі так, щоб ці зміни стимулювали розвиток галузі.
До складу журі премії увійшло більше 260 провідних фахівців з рекламно-комунікаційної індустрії. Цьогоріч у конкурсній програмі було представлено 87 категорій, серед яких 35 індустріальних і 52 спеціальних. Серед переможців також Vodafone Ukraine, UKLON, IDS Ukraine, Mastercard Ukraine, група компаній Nova, COMFY та інші.
Організатором заходу виступила Всеукраїнська рекламна коаліція.